keskiviikko 20. lokakuuta 2010

Kati the Kengittäjä

Kengityksen näyttäkoe meni hyvin ja hyväksytysti läpi, whoop whoop! Jatkossa se olen sitten minä joka lyö kiinni kaikki irtokengät!

Breeders har börjat på riktigt! Yritän ottaa kuvia huomenna jos sade vähän helpottaisi. Flyinge on täynnä hevosia ja ihmisiä ja myyntikojuja (lähettäkää mulle rahaa!) ja kaikkea ihanaa. Hienoja hevosia ja hyvää ratsastusta ja viikonloppuna bileet. Tämä viikko on paras viikko.

Pusu saa ottaa siispä vähän kevyemmin kun minä keskityn istumaan maneesin katsomossa. Ja välillä käymään oppitunneilla, mutta uskon että tän viikon lintsaustilastot on aikalailla huipussaan...

Tänään olen myös saanut maailman parasta palvelua, kun menin vaihdattamaan talvirenkaat. Ystävällinen setä (joka auton nähdessään kysyi joka kutsui autoani pikkuriikkiseksi) ajoi mut koululle jätettyäni auton sinne korjaamolle ja renkaiden vaihto maksoi vain 25e.

1 kommentti: