sunnuntai 17. kesäkuuta 2012

Ensimmäinen kesätyöviikko

Ensimmäinen kesätyöviikko Skånessa on nyt takana. Kyllähän tämä on aika elämää! Hevosia aamusta iltaan ja ratsastettavaa riittää. Perjantaina vietin suurimman osan päivästä klinikalla yhden hevosen kanssa kontrollikäynnillä; oli mukava tavata tutut eläinlääkärit ja -hoitajat. Eilen lauantaina täytimme hevosauton 7 hevosella ja ajoimme Sjöboon nurmikentälle hyppäämään. Minun ratsunani oli Olofin omistama Alex, 10-vuotias ruuna joka on täällä myynnissä (laittakaapi viestiä jos joku etsii estehevosta!)

Minä & "Alex"
(C) Julia Hansson

Tänään olen ollut kotona pitämässä tallia pystyssä, Annika oli Olofin mukana kilpailuissa ja Julia sekä Sofia vapaalla. Ehdin ratsastaa 4 hevosta; 2 niistä trimmasin omassa koulusatulassani. 2 muuta olivat 4-vuotiaita. Muuten päivä kuluikin sitten 25 hevosen tarhauksessa, ruokkimisessa, loimittamisessa...

Päivät sujuvat siis tällaisissa merkeissä ja iltaisin  olen vapaalla. Vapaailloista unelmoitiin koko talvi ja olihan se kivaa - ehkä kahden päivän ajan. Mä olen niin tottunut siihen että koulupäivän jälkeen odottaa joko pino opiskeluita tai karsinan siivous sekä oman hevosen liikutus. Nyt olen lähinnä turhautunut kun illat pitää istua paikallaan. Mitä tavalliset ihmiset tekevät iltasin?? Nyt olen onneksi löytänyt itselleni puuhaa ja lähden Jasminin luokse kahville. Hej så länge!

2 kommenttia:

  1. Hei, halusin vain kertoa, että sun blogi on tositosi hyvä ja on hienoa lukea opinnoistasi ja elämästä siellä. Tsemppiä kesätöihin! Kuulostaa mukavan "heppatäytteisiltä" sun päivät! :D

    VastaaPoista
  2. Kiitos paljon!! Hauskaa kesää myös sinne :)

    VastaaPoista