lauantai 15. tammikuuta 2011

Hej o hå!

Pitkä tovi taas vierähtänyt viimeisimmästä bloggauksesta. Ehkä olen kerrankin priorisoinut koulunkäyntiä... Tuntuu taas siltä, että aika ei riitä mihinkään ja koko ajan tapahtuu.

Viikko sitten perjantaina (edellisestä päivityksestä on todella vierähtänyt aikaa!) meillä oli kurssipalaute unghäst-kurssin tiimoilta. Annoin runsaasti rakentavaa palautetta ja sain opettajan punastumaan kun annoin tälle hyvää, perusteltua palautetta. Kurssi lopetettiin hyvän fiiliksen vallitessa, kaikki taisivat olla helpottuneita että nyt se on ohi ja minä ainakin sain hurjasti positiivisia kommentteja niin kirjallisista töistä kuin näyttökokeista.

Maanantaina ryhmäni siirtyi uuteen "blokkiin" ja aloitti ratsastuksen. Viikon ajan ollaan kokeiltu erilaisia hevosia, yritetty oppia istumaan siellä satulassa oikein ja perjantaina istuntaharjoituksissa todella koeteltiin vatsalihaksi. Olen ratsastanut koko viikon säälittävän huonosti, mitäköhän tästä oikein tulee... Maanantaina saadaan ns. "omat hevoset", sillä olisi sitten tarkoitus ratsastaa kevääseen asti ja suoriutua niin koulu- kuin esteratsastuksen näyttökokeista. Lisäksi olen ollut viikon tallivuorossa, vaihdoin uuteen ryhmään sen jälkeen kun Johanna jätti koulun kesken. Hassua oli, että en mä torstaina ollut enää edes erityisen väsynyt; tää oli nyt 3 talliviikko putkeen, kai niihin klo 5.30 aamuherätyksiin ihan oikeasti tottuu. Suurin ongelma on, että talliviikoilla ei vaan oikeasti jää riittävästi aikaa opiskeluun ja koulutehtäville - nyt on rästissä niin paljon että hirvittää. Juurikin nyt olen ahertanut melkein 3 tuntia pedagogiikan parissa, jäljellä on enää 10 kpl statistiikan ja jalostuksen laskua, pikkupikku projektityö ravihevosten jalkavammoista ja ruokinnan tentti joka uhkaavasti lähestyy ja johon lukeminen on retuperällä.

Käyttäytymisen tentistä tuli muuten 5 eli korkein arvosana, laskiaispulla sen kunniaksi!

Tänään olen nauttinut siitä oikeasta hevoselämästä ja ollut hommissa täällä kotona; ratsastanut aamupäivällä 3, juoksuttanut iltapäivällä 2 varsaa ja estetreenannut omani kanssa. Lauantai-illan kruunaa irtokarkkipussi ja ne kaikki rästissä olevat koulutehtävät...

Loppukevennykseksi kuva Flyingen maneesin katosta, joka romahti viime sunnuntaina:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti